torsdag, juli 08, 2010

Bio och fotboll!

Hejsan! Hoppas att ni har haft en bra vecka so far. Jag har tagit tag i projekt rensa viden. Har så mycket grejjer där uppe så jag rensar, slänger, märker upp lådorna...känns skönt att göra det nu när jag har tid. Min bror har fortfarande grejjer där uppe och han flyttade hemifrån för typ åtta år sen eller nått :P Igår var jag och Tilda på Eclipse, den var bra! Bättre än New Moon, mer kärlek och mer vardagsperspektiv i denna tyckte jag :) Är inget jättefan av Twilight men filmerna är bra underhållning och kärleken går igenom skärmen. Fantasy är väl inte riktigt min grej men Twilight är okej, riktiga människor med en twist.

Idag har jag varit på flygplatsen och hämtat min bror och hans tjej som varit utomlands. Sen körde vi hem dom och sen åkte vi till IKEA. Jag köpte turkosa plastglas till Arvika och en gosedjurs hund till Bea, den var så mjuk och go att jag inte kunde motstå. Köpte även ett doftljus med äpple, doftar sååååå gott! Typ som den alkoholhaltiga drycken Apple Sourze, mums!

Imån ska det regna så då blir det nog vinden igen, på fredag&lördag blir det utgång! Sedan är det Arvika på tisdag, wohoooooo!

Ha det gött så hörs vi!

Inga kommentarer: