måndag, juli 05, 2010

Det är hummer, det är ostron, vi steker hårt!

Hej! Hoppas att ni haft en fin helg. Jag åkte till Orust i fredags efter en dag med sjukgymnastbesök på morgonen och sedan lite sol vid en sjö. Vi kom väl dit vid sjutiden och grillade och hade det trevligt. Sedan gick vi ner till bryggan och skulle åka lite båt, efter mycket om och men fick vi igång motorn men det höll inte så länge så killarna fick ro :P Sedan blev det pictionary. Natten spenderades i en dubbelsäng tillsammans med 3 andra haha, varmt och mysigt :) Lördagen spenderades nere vid havet, så livet ska vara! Sola lite mage, läsa lite, sitta i solstolen, sola lite rygg, äta lite varma vindruvor, dricka lite cider, ta lite bilder, bada lite fötter...Nice! Sedan käkade vi lite innan vi åkte hem. På kvällen gick vi ut och tog några glas på en bar inne i stan, tyvärr var det fullt på alla uteserveringar men det var trevligt ändå. Idag har jag varit inne i stan och träffat lite släkt som bor i Brasilien, så dom var här på besök. Vi fikade och pratade om gamla släktingar och sånt haha :) Sedan gick jag och mamma till H&M och köpte solbrillor och jag köpte en hatt. Måste ju ha en cool hatt på Arvika, samt billiga solbrillor som jag inte behöver vara rädd om. Nu är det inte långt kvar, längtar!

1 kommentar:

niffin sa...

Vilka bilder!! Bilden på foten i vattnet är sommar i kvadrat. <3