måndag, juli 12, 2010

I hate this guy with a passion

Hejsan! Hoppas ni haft en fin helg, min har varit bra men dock en del drama som jag gärna hade varit utan. Fattar inte hur jag kan få alla dessa psychos i mitt liv, låt mig vara liksom! Menmen, risk för mer drama på Arvika men det skiter jag i. Orkar inte. I övrigt en riktigt toppen helg, en riktig partyhelg!

I fredags var det utgång med Stina och Ellie, två av Stinas vänner joinade även en stund plus att vi träffade lite folk som jag känner. Vi var på en bar först, när dom stängde drog vi till Nivå och skakade rumpa! Sjukt kul! Spenderade en del pengar den kvällen men det var det värt! På nivå blev vi även bjudna på drinkar av en schyst dansk. Träffade även en söt kanadensare =) Vill inte åka hem, så dåligt att sista nattbussen går halv 4! För tidigt jue! Men men, somnade med datorn i sängen, inloggad på msn när jag kom hem haha.

Lördagen spenderades med att vara seg haha, sov en stund på sen eftermiddag innan det var dags att fixa till sig för att fira Johannas födelsedag! Vi drog till en sportbar för förkrök och nachos och fotboll! Mycket nice, vi var en 15-20 pers i vårat gäng tror jag =) Sjöng för Johanna och av mig fick hon förfestspel och fickplunta! Sedan drog vi vidare till trägårn för goda drinkar, en fruktansvärd shot och massa dans! Lite drama, men det glömmer vi ;) På bussen hem var det dessutom två bröder som bråkade som satan, jaja lite underhållning kan man se det som även om det kändes lite tragiskt.

Imånn blir det att fixa det sista till Arvika! Puss på er!

Inga kommentarer: