torsdag, juli 01, 2010

Havet och vinden och doft av kaprifol

Hej! Hoppades ni hade en fin midsommar. Det hade jag :) Var ute på Orust med ett gäng av mina närmaste vänner. Vi åt god mat, sjöng snapsvisor, festade, stekte vid havet, spelade kubb och hade det allmänt mysigt mellan fredag och söndag. Mindre mysigt var dock köerna som var upp på fredagen, i och för sig hade vi räknat med det men gud så segt det är när man kanppt kan köra 10km/h. Stod till och med stilla ett tag men det var mer okej för då hoppade vi ut och sträckte på benen och snackade med våra vänner i bilen bakom. På hemvägen var det dock inga köer så det var skönt.

Under veckan har jag hunnit med att vara ute vid havet och sola, äta glass vid röda sten, träffa några vänner, sälja lite saker på tradera, slappa och lite sånt :) Imorgon ska jag till sjukgymnasten på morgonen sen blir det nog att åka och sola vid en sjö. Sen bär det av till Orust igen, blir mellan fredag och lördag bara men det ska bli mys. Ska bli supervarmt på lördag så det är därför vi åker ut, så vi kan ligga nere vid min kompis privata brygga hela dagen =)

Här kommer lite bilder från midsommar, har inte fått bilder från den andra kameran än men lägger upp mer när jag fått det :) Ha det gött så hörs vi!

Inga kommentarer: