måndag, juli 26, 2010

Arvika dag fyra (Fredag) - Precis vad man kunde vänta sig

Fredagen bjöd på finare väder med uppehåll. Första konserten blev Markus Krunegård som var bra. Sedan blev det lite chill i campet och lite drickande. Johanna och John blev rejält packade kan man lugnt säga. Vi körde med en scarf som vi kallade för kapten bindeln som den som va fullast fick ha på sig =) Vi hette ju ändå Camptain morgan. Jag fick en del av spriten captain morgan av gunnar så jag blev hyfsat dragen jag med. Gick en promenix med D och sen blev de lite för mycket vin för mig hehe. Lite tårar senare så var allt fint igen och jag kysste R för att få en cider av bananen (han har fortfarande inte gett mig den) sedan flöt kvällen på fint. Jag och R gick och la oss rätt tidigt (typ två tror jag) och det var sjukt skönt att sova på en riktig luftmadrass istället för liggunderlag.



Här kommer en liten förklaring till namnen som jag tänker förkorta i Arvika inläggen för att det blir lättare att skriva då.

J = Min bästa vän Johanna som jag delade tält med.

Bögen = Isak, Johanna kille som jag också delade tält med, han kallas Bögen i vårt gäng :)

Bananen = John som inte tycker om bananlikör ;)

Mr.H = Jonas aka Mr.Hackzor.

D = Dennis, stockholmare från ett annat camp.

L = Tjej i vårt camp, heter egentligen Linda.

Gunnar = Thomas, också vårt camp.

Tysken = Tysk kille i vårt camp.

Linus = Kille i vårt camp.

Marko = Kille i vårt camp.

R = Rickard, kille i campet bredvid.

Värmlandscampet = Campet bredvid som Rickard tillhörde.

Vattenpipecampet = Där vi rökte vattenpipa, egentligen kallades dom för Camp Husqvarna.

Bella = Isabella, go skåning.

Sara = Ännu en go skåning.

Camptain Morgan = Namnet på vårt camp.

Inga kommentarer: