måndag, juli 19, 2010

Nu blir jag säkert kär i dig, pinsamt jävla kär i dig

Hej! Nu är jag hemma igen, kom hem igår. Fortfarande trött och vill bara åka tillbaka, känns väldigt skumt att vara hemma, på ett dåligt sätt. Ska skriva om allt som hände när jag orkar. Men så länge får ni en liten lista och några bilder :)


Fullast = John

Spydde = Tysken

Fick hångla mest = Jag

Antal solbrillor som gick sönder = minst 2

Saker som blev snodda = 3 stolar, 450 spänn och en halvliter rosévin samt ev. min hatt.

Grymmaste campnamnet = Camptain Morgan! (vårt eget)

Bästa konsert = Babyshambles och Den Svenska Björnstammen

Konserter jag såg = Timo, Krunegård, Robyn, Den svenska björnstammen, Babyshambles, Kent, Teddybears.

Grymmaste campet förutom vårt eget = Camp Husqvarna (för att dom var generösa med vattenpipa) och värmlandscampet (för dom hade grymma högtalare och var allmänt sköna)

Skummaste personen = Luke

Godaste maten = Pizza och donuts.

Mest spelade låten = We no speak americano och natteravn.

Sjukaste kvällen = Fredag

Regningaste dagen = Lördag

Fullast utanför vårt camp = Spiderman som däckade och inte vaknade trots att han fick ostbåge i näsan och ett flak med tomburkar på huvudet.

Äckligast = Bajamajorna samt lukten vid pissestaketet dom sista dagarna.

Roligast = Random kille somnade i ett av våra tält.

Lättaste campet att hitta till = Campet som hade ett tält på en lång pinne uppe i luften.

Störigast = Killen som konstant sa Jävla hora!

Mest tacksam för = Mina gummistövlar

Inga kommentarer: