måndag, augusti 02, 2010

I can't be tamed

Hej! Hoppas att ni haft en fin helg trots att det regnat en del. Jag åkte till Krokstrandsfestivalen på fredagen, det regnade hela vägen upp typ men vi åt lunch i grebbestad och då var det uppehåll :) När vi kom upp så var det också mest uppehåll, lite duggregn bara. Väl uppe så chillade vi och skaffade band och drack lite. Vid sjutiden gick jag och Stina ner till området och hängde på campingen, rökte vattenpipa och drack vin :) Sedan kollade vi på lite olika artister och band samt käkade och drack vin. Var även inne i ett supermysigt vattenpipetält där man satt på kuddar på golvet och rökte vattenpipa, mysigt. Efter sista konserten så hängde vi på campingen ett tag och gick sedan upp till Stina, sedan var vi 4 pers i hennes dubbelsäng och jag lyckades tillslut orka gå ner till tältet och sova där. Kände att det skulle bli lite väl trångt med 4 pers i en dubbelsäng. Somnade väl vid fyratiden typ så sov rätt länge nästa dag och sen käkade jag lite och sen sov jag i bilen på väg hem :) Det hela var iallafall trevligt och jag hoppas att det blir en Krokstrandsfestival nästa år också :)

Igår så blev det thaimat och dusch när vi hade kommit hem. Sen var det att göra iordning sig för kvällen som gällde. Vid åtta var det dags att dra till Frida för förfest. Det var trevligt, satt ute och drack cider och tjötade. Sedan drog vi in till stan för att gå till trägårn. Tyvärr var det en i Fridas sällskap som inte kom in, så några drog till Karisma istället. Det var tråkigt men men. Vi andra hade en bra kväll på trägårn. Dansade en del och träffade en kille som jag spenderade en del tid med. Sedan när vi skulle gå så regnade det, mindre kul. Nån stjärna kom på att vi skulle gå till donken som är mycket längre bort än burger king, så vi traskade på i regnet med trötta fötter. Käkade på donken och fick sedan traska tillbaka i regnet, brrr. Sedan var det bussen hem som gällde, skönt att komma hem och få av sej alla blöta kläder och krypa ner under täcket.

Idag har jag tagit det lugnt, sov länge. Sedan kom Frida hit och vi snackade och mös och kollade på film. Imån har jag körlektion. Ni får ha det så bra så kommer det lite bilder här :)

Inga kommentarer: