onsdag, augusti 18, 2010

Before you my whole life was acapella

Hejsan hoppsan! Hoppas allt är fint med er, jag genomgår väl lite känslomässig bergochdalbana just nu så det ska bli skönt att åka till Stockholm, våran vackra huvudstad imorgon och rensa huvudet. Det är nog det bästa med att resa, man får nya perspektiv och får komma bort från vardagen lite. Ska bli härligt att få umgås med Gizem&Maria också :) Åker vid tre imorgon med tåget, är framme vid sju. Innan dess måste jag städa lite mer, har tagit köket men måste även dammsuga och gå med rätt mycket återvinning samt sopor. Ska köra en tvättmaskin också och en diskmaskin, har även lite tvätt att vika :) Men men det ska jag nog hinna, började packa lite igår. Har inte riktigt klurat ut vad jag ska ha med mig för kläder, ska inte bli så varmt i helgen tyvärr. Blir nog 2 utgångar så behöver kläder för det. Vill vara klar med det mesta idag eftersom jag inte direkt är morgonpigg och vill åka i god tid till centralen imån, samt hinna duscha och käka typ lunch innan. På tåget blir det väl att läsa en bra bok eller så :) Ska ladda mp3n med batteri och nya låtar.

Innan jag åker så kanske jag komer in med ett inlägg om lördagens fest som var galen och rolig. Dock var jag bakis tills jag vaknade igår, alltså 2 dagar, och jag brukar inte ens bli bakis... Inte alls bra! Hoppas det var något ytterst tillfälligt. Nej, nu städa! Ha det fint!

Inga kommentarer: