fredag, augusti 27, 2010

Förra helgens fest - alla får ligga!

För snart två veckor sedan hade jag fest här hemma, John hade fyllt år och jag var ensam hemma så det var ett perfekt tillfälle att parta till det =) Och bra drag blev det, många glada människor och en hel del drinkar och shots. De sista gick och la sig vid sjutiden på morgonen tror jag, så det var party all night long =)
Det var faktiskt riktigt trevligt och tillräckligt varmt för att kunna sitta ute och hänga. Själv så vart man rätt full men jag brukar ändå vara hyfsat medveten om det men det var jag inte då, förmodligen för att alla andra var fullare och jag drack under så lång tid att jag gradvis blev fullare och fullare. Men jag minns i alla fall att jag vattnade blommorna på fyllan, eller snarare golvet kanske ^^ Vattnade även en kaktus och ser sedan att det står en lapp på den där det står Inget vatten! Haha det tyckte jag var riktigt roligt, lättunderhållen som man e på fyllan =) Dagen efter mådde jag inte så bra, och jag brukar inte bli bakis så det var lite oroväckande, börjar jag bli gammal eller drack jag SÅ mycket? :P Hursomhelst en mycket rolig kväll men lite väl mycket att städa efteråt haha.

En del av spriten som gick åt, dock inte min sprit utan gästernas :P

Låten som gick på högvarv!

Födelsedagsbarnet!

Inga kommentarer: