tisdag, augusti 10, 2010

Tid att falla fritt

Hej! Jag hoppas att den senaste veckan har varit bra för er. Min har varit bra, två körlektioner och en del övningskörande har det blivit, samt teoriplugg. Har även städat och rensat boxarna jag fick av mamma. Två utekvällar och en dejt har jag också klämt in. Igår var det en heldag med familjen som gällde, först pilarne skulpturpark och sedan akvarellmuseet, båda ligger på Tjörn. Sedan blev det middag på en tapas restaurang, mums! Tapas är så himla gott, älskar att man får beställa in massa olika smårätter, blir lättare när man slipper välja bara en rätt =) Igår fyllde även världens bästa John år vilket vi firade lite på lördag-söndag natten men mer ska firas till helgen då det blir partey hemma hos mig! Pappa åker nämligen iväg på onsdag för att fjällvandra så blir ensam hemma ett tag vilket ska bli skönt. Imorgon drar kulturkalaset igång i Göteborg med massa aktiviteter och liv på stan, ska bli skojj! Imorgon ska jag och älgen testa på Zumba och vädret är ok och sedan blir det förmodligen standup och sedan Timo Räisänen. Efter det så blir det nog att gå och kolla runt lite, njuta av atmosfären och kanske ta en tripp till öltältet. Under veckan händer det mycket skojj så får hoppas att det inte kommer så mycket regn som dom har sagt på yr.no :P Måste hursomhelst ta och storstäda inför min fest =) Ska bli så trevligt med en hemmafest med gött folk och förhoppningsvis en varm sommarkväll...Nästa helg åker jag till sthlm torsdag-måndag. Ska bli härligt att träffa Gigs och Maria :) Hoppas på fint väder, roliga utgångar, glass i solen och att få njuta av stockholm med gamla stan och allt.

Ha det fint!

Inga kommentarer: