torsdag, december 31, 2009

En liten lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

T.ex. spydde av alkohol, var i Venedig, en hel del faktiskt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Behövde inte för det löste sig ändå.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Min älskade morfar.

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz, Italien, Grekland.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Vet inte riktigt.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Kreta, Milano, min födelsedag, säker några till :)

8. Vad var din största framgång 2009?
Tog mig ur en depression, trotsade en del rädslor.

9. Största misstaget?
No regrets, they don't work.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite förkylningar, influensa etc. och några små skärsår typ :P

11. Bästa köpet?
Min kamera!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, alkohol, kamera.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina fina vänner och min underbara familj.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
T.ex. I hate this part - PCD, When love takes over - Kelly Rowland, Sexy Bitch - Akon, She Wolf - Shakira, Britneys circus skiva, Lady Gagas första skiva, diverse Kelly Clarkson låtar, svennebanan - Promoe, My number one - Tinchy Stryder, Jag vet du vill ha mig - Kobojsarna, Taylors Swift skiva (Fearless), och en massa andra förmodligen!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Berg och dalbana.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Som sagt, no regrets!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Samma svar som ovan.

18. Favorittidning?
Fokus, Aftonbladet.

19. Favoritprogram på TV?
Ballar av stål haha.

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

21. Bästa boken du läste i år?
Svårt, upptäckte t.ex. författaren Jo Nesbo.

22. Största musikaliska upptäckten?
Vet inte.

23. Något du önskade dig och fick?
Japp, bl.a. pjäxor och hjälm.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Säkert.

25. Årets bästa film?
Confessions of a shopaholic.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Brunch med familj och släkt. Fest med vänner hos mig.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns det säkert.

28. Vad fick dig att må bra?
Mina fina vänner och min underbara familj.

29. Kommer du ha några nyårslöften iår?
Vet inte riktigt.

30. Vad har du lärt dig under det här året?
Att inte berätta för mycket med en gång.

Inga kommentarer: