lördag, januari 02, 2010

Fredagstema; Nyårsafton

Mitt bidrag till veckans fredagstema blev lite försenat eftersom jag varit så trött de 2 senaste dagarna, är fortfarande trött men något ska jag väl få ihop i alla fall :) Årets nyår spenderades med min underbara vän Ellie, först drack vi skumpa hos henne och sedan drog vi ut till Berså, efter det blev det pommes på heden och sedan efterfest i Jonsered, tillslut tog vi morgonbussen hem. Har väl inga speciella nyårstraditioner, blir oftast en god middag med pappa och sen älskar jag alla fyrverkerier. Men i övrigt har det varit väldigt olika från år till år. Förre året blev det en liten fest och sedan utgång efter 12-slaget, året innan var jag ute i USA typ ute på landet och det hela var ganska avslappnat men roligt. När jag var yngre var det t.ex fest/middag hos föräldrars vänner. Här kommer lite bilder från årets nyår! Gott nytt år på er!


Bubbel innan utgång =)

Jag hade lockat håret kvällen till ära =)

På Berså =)

Min partner in crime, Ellie =)

En väldigt tom morgonbuss =)

5 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

hahaha, njut av din ungdom, jag var så mallig att jag var vaken till 2 på natten. Du tar morgonbussen hem. Får försöka minnas att jag också orkat en gång:-)

Annika sa...

Ja, jag håller med föregående talare. Det var länge sedan man tog morgonbussen, jag blir lite avundsjuk :-) God fortsättning!

Västmanländskan sa...

Det låter som du haft en väldigt kul nyårsafton.

Jag har bestämt mig för att göra ett litet uppehåll med Show and tell, men kommer säker titta in och läsa vad ni andra skriver. Och när orken återkommer hakar jag på igen. Ha det gott!

Ebba Christina sa...

Verkar som ni hade det trevligt på nyårsnatten. God fortsättning på det nya året.

Anna, Fair and True sa...

Vi hade ju fest till sex på morgonen men som tur var det hemma hos oss så vi slapp ta en buss eller tunnelbana hem på morgonen :)

Jag gillar också fyrverkerier men tyvärr fick jag inte se tillräckligt i år (eller förra året för att vara korrekt).

Gott nytt år!