onsdag, januari 20, 2010

Skola och zzz

Hej, nu sitter jag i skolan och gäspar. Är inte pigg alltså, ändå har jag sovit många timmar, fast jag vaknade mitt i natten av en mardröm och hade svårt att somna om så det kan nog ha med det att göra. Men om ungefär en timme har jag engelska och efter det får jag åka hem, wii! Sen kommer helvetet med att försöka hålla mig vaken när jag kommer hem…får väl se hur det går. Sitter på en ”plugg-våning” så jag skriver detta i WORD så ingen lärare ska fatta vad jag gör, är jag smart eller är jag smart? :D Anyway, fick se mitt nya schema förut. Såg helt okej ut, hyfsat med sovmorgonar. Men kommer nog ha svårt att komma till skolan i tid på tisdagar och fredagar om jag minns schemat rätt. Fredagar blir en intressant dag, har verkligen lektioner hela dagen, knappt rast. Men nästa skönare att ha såna dagar och sen ha nån riktigt slappdag isället för att ha mittimellan hela tiden. Måndagar såg i alla fall goa ut, bara en lektion och börjar efter lunch. Tog även bort filmkunskapen eftersom jag har för mycket poäng och hellre vill läsa rättskunskap, filmkunskapen låg även riktigt dåligt på schemat.

Igår var jag och J på danspass, sjukt kul! Det är alltid kul men denna termin är passet riktigt bra! Dom har bytt ledare på tisdagar också och jag gillar denna bättre, mer fart i passet. Massa bra musik och roliga rörelser i alla fall så jag lär bli stammis!


Ha en skön dag!

1 kommentar:

Maria sa...

ja samma klass alla åren. alltså de är trevliga allihop. men jag känner ändå aldrig riktig som i gruppen, om du förstår.

var också sjukt trött igår! nu har man fått sova ut i alla fall