söndag, januari 17, 2010

Shoppingskörd från Leeds

Leeds ska vara den bästa shoppingstaden i norra England, något jag inte har svårt att tänka mig. En bred gågata med massa butiker i centrum och diverse små gallerior på kanterna. Allt från lågpris till Louis Vuitton. Ett bra outlet bara 20min med tåg bort. Visste ni förresten att Marks&Spencers startade i Leeds? Här kommer bilder på min shoppingskörd i klädväg.


Lila och paljetter = Sparkling älskar!


En snygg, enkel, svart kavaj har jag velat ha ett tag så denna från Mexx var som hittad!


Älskar Gaps v-ringade tröjor, så nu har jag en brun att lägga till i min samling :)


En långärmad lila tröja och en svart tjockare tröja.


I centrala Leeds fanns en stor sport outlet butik, en gosig hoodtröja, ett träningslinne och en sportbh blev fynden därifrån!


En lite udda topp, med cool urringning i ryggen.


Tror den blir en bra partytopp till jeans :)


2 par nya jeans från underbara GAP!

Inga kommentarer: