tisdag, januari 19, 2010

Tråk Januari

Någon mer än jag som tycker Januari är typ årets tråkigaste månad? Allt det roliga med jul&nyår är slut och man är sååå trött på mörker och kyla, jag är en sån som ofta blir vinterdeppig och nu har jag nog nått min kulmen, gah vad jag behöver sol och värme! Blir tokig snart! Och snart börjar vårterminen, höstterminen sträcker sig två veckor efter jullovet (så att terminerna ska bli lika långa) och vårterminen kommer nog bli rätt tuff! Och jag har noll energi, det känns inte lovande! Idag har jag i alla fall varit på gymmet, min kropp blir verkligen tokig efter det, skulle kunna äta hur mycket som helst, den vill bara ha mer, mer, mer! Men förmodligen innebär det att den får jobba ordentligt på gymmet så det är ju bra! Har även rensat i garderoben och omorganiserat, började bli svårt att hitta grejjer. Jag är dålig på att rensa men försökte vara rätt hård idag och verkligen få bort sånt jag aldrig använder. Blev nöjd med resultatet i alla fall.

Imorgon ska jag pigga upp tillvaron lite, bio med Thina! Tror verkligen jag behöver bryta lite mönster i vardagen för att pigga upp lite. Jag är ledig imån så bio blir perfekt, var ett tag sen jag var på bio, och bio på en vardag är inte så vanligt för min del heller. Skojj Skojj! Bröllopsfotografen ska vi se, har hört att den ska vara rolig så det blir nog bra! :)

I helgen ska jag se om jag inte kan komma iväg till sthlm, skulle vara gött att komma bort lite! Mysa med gigs och få lite miljöombyte.

Ha det gött!

1 kommentar:

niffin sa...

I hear ya, sistah! Januari & februari är blöööö.