måndag, januari 04, 2010

Baby before it's too late, what about now?

Hejsan! Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det bra fast jag är sjukt trött hela tiden, fortfarande bakis från nyår? man kan nästan tro det...sover länge på natten, går upp och efter några timmar vill jag bara sova igen, om jag ens piggnat till överhuvudtaget, detta måste ändras på! För på torsdag åker jag och pappa till Leeds och hälsar på brorsan. Och då lär jag bli tvungen att gå upp 8-9 eller något, usch. Men det finns GAP i Leeds, helt underbart! Min favoritaffär, deras baskläder är bäst! Och det finns även ett stort Outlet och även där fanns det GAP, underbart var ordet! Sedan lär man väl få se lite musuem, historiska saker etc. vilket är helt okej med mig. Imorgon blir det förmodligen gym vilket ska bli gött. Ha det bra!

You can see my heart beating, you can see it through my chest

1 kommentar:

niffin sa...

Leeds - vad kul! :D *blir lite lätt avis här* ;)