fredag, januari 29, 2010

What a day!

Mitt nya schema innebär verkligen att fredagar är riktigt hemska...på förmiddagen har jag 4 lektioner i princip nonstop, börjar 8 och har inte lunch förrän kvart över tolv. Trött och hungriga tjejer var vi i skolan idag alltså... Inte alls van vid sådant schema och när lektionerna är såpass korta och utan någon rast imellan knappt så är det svårt att switcha från ämne till ämne. Efter lunch var det nog ingen munter, pigg klass som gick till sista lektionen direkt. Efter sportlovet kommer jag dessutom ha en till lektion på eftermiddagen, pjuh! Somnade när jag kom hem, inte konstigt det. Sov som en stock, sa hejdå till pappa när han drog till träningen och vaknade när han kom hem. Är fortfarande ganska trött och seg men en stund till kommer jag nog vara vaken, blir väl att skriva lite på projektarbetet. Har blivit lite av en vana att skriva på det på kvällar.
Imorgon behöver jag plugga och helst även städa. På kvällen blir det partey! :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: