måndag, februari 01, 2010

Give me those bright lights long nights

Hoppas ni har haft en bra helg! Min har varit toppen. I fredags var jag trötter så det blev slapp framför tvn, pannkakor och vin :) På lördagen firade vi att Gabbe fyllt 20, han bjöd på middag, bullar och snacks. Vi hade lite förfest och det hela var mycket trevligt. Jag var lagom lullig och allmänt glad. När vi kom till Haket så började jag väl nyktra till men blev bjuden på en halv appletini och en shot av en tjej i sällskapet så snart var jag på g igen! Blev en del dans och Gabbs blev väldigt full vilket var roligt! Sedan drog vi till Chalmers, väl där blev vi nekade att komma in på festen vi skulle till, men den var redan typ död ändå. Så vi åkte hem, fast först blev det pommes på centralen! :) Pommes med ketchup efter en utekväll är bäst! Idag har jag bara slappat, varit riktigt trött, mest suttit vid datorn och kollat på tv. Pappa köpte thaimat, gott gott. Nu är det back to reality, en ny skolvecka väntar! Har mycket i skolan just nu men på fredag blir det fest så jag får kämpa på tills dess! Har inga egna bilder från helgen men hittade några mingelbilder från haket som jag bjuder på!

Jonas, Marko, Isak&Dennis!

Isak nr.2 och födelsedagsbarnet Gabbs :)

Frida och Dennis, Frida bjöd mig på alkohol, snällt! :)

Johanna och Isak, finaste paret! :)

1 kommentar:

Johanna sa...

Aw, söt du är! Riktigt kul hade jag det oxå i lördags! :D