måndag, februari 08, 2010

I probably shouldn't say this but I already did, it's not possible for me not to care

Sammanfattning av helgen, fylla, tårar, hjärta rimmar på smärta, sömn, frysa, skräpmat, vänskap, dans, singstar, goda drinkar... Ja det har i alla fall varit händelserikt och mkt nytt folk, och det har jag önskat mig så jag borde väl vara exemplariskt nöjd. Men att jag skulle få ett krossat hjärta på kuppen var liksom inte en del av planen. Men men det kommer göra ont ett tag och sen går det över, eller hur? Just nu är det bara en förvirrad blandning av känslor såsom ångest, förvirring, desperation, förtvivlan, lite hopp, ilska....gaaah! Kärlek är en dum uppfinning! Så jävla trött på att våga men aldrig vinna. Men jag älskar mina vänner, dom är bääääääst!


   
   
       



2 kommentarer:

niffin sa...

Ett helt ♥ till Miss Sparkäl! *kramar*

mathilda sa...

tycker du ska lägga upp din klänning på bloggen :D