söndag, februari 28, 2010

Jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen

Hej på er! Hoppas att ni haft en bra helg allihopa. Min helg har varit trevlig. I fredags blev det filmkväll med några vänner vi såg på LA Gigolo och käkade godis och hade allmänt roligt och mysigt. I lördags blev det en sväng till allum för lite shopping, blev en concealer, några nagellack, en sån där bh som inte har axelband eller rygg utan typ klistrar sig fast ändå samt shampoo och lite sånt. Farfar var här på middag och sedan sov jag lite middag för att ladda för kvällen. En kompis till mig hade nämligen fyllt år så vi var på en förfest för att fira henne, det hela var mycket trevligt. Vi skulle egentligen dra ut vilket vi gjorde men vi drog tillbaka pga. lång kö. Så kvällen var väldigt trevlig, skönt folk och mysig stämning och jag hade en bra fylla, en såndär lagom fylla. Anyway idag har varit en skön slapparsöndag, te och onyttig mat, tv och data...men nu ska jag skriva lite på mitt projektarbete tänkte jag.

Ha en trevligkväll!

Inga kommentarer: