måndag, februari 15, 2010

The only one who got enough off me to break my heart

Nu har årets alla hjärtans dag passerat. Ingen speciell dag direkt. Jag har nog aldrig varit i ett förhållande på den dagen. Egentligen är det ju en komersiell högtid men den har fått mer och mer plats i vårt samhälle känns det. Är väl trevligt med en dag i kärlekens tecken, vi behöver mer kärlek i världen inte mindre. Men behöver man verkligen en speciell dag för detta? Hur speciellt blir det egentligen att få blommor av sin partner bara för att det är alla hjärtans dag? Något att fundera över. Men som sagt att sprida kärlek är alltid bra. Jag skickade några gåvobevis via unicef till speciella människor, för om det är några som behöver min kärlek så är det utsatta männiksor i u-länder och katastrofområden! Skickade även blommor och choklad till min förälskelse, har dock inte hört ett knyst så vet knappt om det kom fram, nu skrev jag i och för sig inte under med mitt namn men han borde ju fatta, men vem vet, killar kan vara lite tröga ;) Men jag är ändå stolt över att jag vågade skicka, och vågade göra något fint för en annan människa trots att jag inte vet vad han känner. Men jag kände att jag inte hade något att förlora och vem blir inte glad för blommor?

Nej nu ska jag skriva på mitt projektarbete. I morgon ska jag åka och fota lite grejjer åt min mamma och sen ska vi kolla på studentsmycke är det tänkt. Godnatt!

Inga kommentarer: