fredag, februari 12, 2010

Fredagstema; Bilar

Detta är verkligen inte mitt ämne, jag har inte körkort och bilintresset är inte stort. Jag bryr mig mest om färgen :) Har fått bestämma färgen på pappas bil de senaste åren och dom har varit i silver, två olika turkosa nyanser, röd, mörkblå...rött tycker jag är riktigt snyggt! :) Min pappa jobbar på Volvo så i framtiden känns det lockande med en volvo, göteborgare som jag är ;) Jag vill helst ha en miljöbil, gärna en ganska "slimmodell", en cab vore toppen! Jag föredrar bilar som är snygga snarare än massa bagage utrymme hehe. En diskussion som jag och pappa haft många gånger, han föredrar V-modeller medans jag föredrar S-modellerna. Körkort hoppas jag på att ta inom en inte alltför avlägsen framtid! Trevlig helg!

3 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Hahaha! Ja jag kan själv knappt något alls om bilar. har dock körkort men kör i stort sett aldrig här i USA eftersom jag tycker trafiken är alldeles för "svår" för mig. Jag blir superstressad. Iallafall i stadskörning.
Hoppas att det känns lite bättre nu förresten. med kärlekssorgen.
Kram!

Annika sa...

Röda bilar är fina. Trevligt att du fåtr välja färg på din pappas bilar. Gillar!!
Lycka till med körkortet. Det är ju rysligt bra att ha, trots allt!!

Anna, Fair and True sa...

Har Volvo en slimmad miljöbil?? Tar gärna emot tips!