söndag, februari 14, 2010

Genom hålet i mitt hjärta

Godkväll eller natt eller nått. Kvällen har spenderats i trevligt sällskap på kära haket! Där var det kentkväll med kentmusik och kentvideos. Som vanligt fanns det även temadrinkar, kentdrinkarna hetta "röd" och "isola", isola var godast men röd var helt okej när man låtit isen späda ut den lite. Det var i alla fall mycket trevligt och Erik var väldigt underhållande när han hade fått i sig lite för mycket :) Nattamat blev det på donken, pommes och mjukglass är typ det bästa som finns! På donken blev vi underhållna av en tanta som verkade vilja jobba på donken...först la vi märke till henne när hon skällde på några som var högljudda eller något. Sedan la jag märke till att hon gick runt och städade, putsade på borden med servetter, slängde skräp, sopade golvet m.m. Detta var väldigt roligt att se jag och Patrik skrattade halvt ihjäl oss! Hon var väl vad man kallar ett "orginal". När vi skulle gå är det någon som gormar Niklas, vi börjar gå ut genom dörren då tantan reagerar och bara niklas vänta någon ropar på dig! Så John vänder sig om och säger "Jag heter inte Niklas", så vem Niklas förblir ett mysterium. Haade ingen kamera med mig men tog några halvkassa mobilbilder, har dock inte orkat ladda över den. Men haket är rekordsnabba på att få upp mingelbilderna så bjuder på de två som mitt sällskap fastnade på! Good night!

Inga kommentarer: