lördag, december 26, 2009

Mellandagskoma

Hejsan, nu är det dom härliga mellandagarna. Några av mina favoritdagar på året, allt är så lugnt och skönt och stilla. Allt står lite still liksom, man får några dagars paus innan nästa år. Man kan frossa i rester och slappa framför tvn där det visas klassiska filmer och spännande deckare, me likey! Sen kan man också få njuta av sina julklappar. Idag har jag och pappa öppnat LOST-boxen som han fick av mig och jag har även lekt med mitt nya objektiv (se bilder nedan). Idag är det även fredagstema, som denna vecka är Julafton.
I förra inlägget berättade ju jag om julafton så jag hänvisar till det inlägget. Hoppas ni får sköna mellandagar!






1 kommentar:

Nilla sa...

Sparkling, you're on!
Du blir värdinna för show and tell i Januari!
Ha det så bra. / Nilla