torsdag, december 31, 2009

Tell me somebody's watching over me

Hejsan! Har börjat få ont i luftrören, brukar få det vid stress. Vet dock inte varför jag är stressad, känner mig inte stressad direkt. Kanske är det nyårsstrress eller inre stress över vad som ska hända efter studenten. Eller så kanske det är att jag vet att det kommer bli stressigt i vår och att kroppen typ tar ut det i förskott? Who knows. Ska strax ta en varm dusch, och sen blir det nyårsmiddag! Pappa lagar toppen god mat, så blire nog vårat favorit vin till det :) Ikväll får vi se vad som händer, utgång troligen om det inte dyker upp någon rolig fest. Förhoppningsvis lite tjejförfest innan, har lagt in asti i kylen :) Hoppas det blir minst lika skojj som förra året, den nyårn var underbar, galen och rolig! Hoppas på något liknande i år. Har aldrig haft en riktig nyårskyss, en såndär på 12-slaget, har haft efter en gång men aldrig en riktig, så det vore skojj, men inte jätte viktigt direkt. Jag tycker att nyår är ett bra tillfälle att lyxa till det lite, jag tycker om när alla är uppklädda till tänderna, det ska skålas och det ska vara glitter och glamour, det är nyår för mig! Så det är vad jag hoppas på! Ikväll ska det dock bli svinkallt så klädseln är ett problem, men men det löser väl sig, får hoppas på kort kö vid ev. utgång. Nä nu ska jag sätta lite fart in i duschen! Gott nytt år på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

bra start