fredag, december 25, 2009

All I want for christmas is you

Hej! Hoppas att ni har haft en härlig jul och fått mycket kul. Jag har firat jul med god mat och massa kakor. Har även fått fina paket och fått skratta och umgås med nära och kära. Är väldigt nöjd. Spenderade den 23e med mamma, bror och brors tjej hemma hos brorsan, vi var väldigt traditionella (eller inte) och åt pizza :) Men vi drack dock glögg. Idag har jag varit hemma med pappa, farfar, bror och svägerska. Jag och svägerskan har bl.a. diskuterat bröllop haha :) Har mest fått kameragrejjer denna jul, precis som jag önskade mig. Kamerastativ, objektiv, uv-filter och självutlösare. Har även fått pengar, skidstrumpor, te, tavla som min bror gjort, Robbies skiva och lite annat smått och gott :) Här kommer lite bilder...












God jul!

2 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Så kul med kameragrejer! Verkar varit en skön jul.
Å du så lik han i soffan är Shyffert, nu vet vi hur han såg ut lite yngre:-)

Anna, Fair and True sa...

Håller med Fritt ur hjärtat, är det en släkting?!

Låter som du fick bra utdelning på julen! :)