lördag, december 19, 2009

Punchpralinen tyckte att jag skulle svara på lite frågor....

Så då gör jag det! Håller på att göra backup på bilder så behöver ändå ha något att göra medan den jobbar, orkar inte springa fram och tillbaka till datorn.

1. Vilken svordom använder du mest? Fan och fuck skulle jag tro.


2. Äger du en iPod? Nej, en liten smidig mp3 har jag :)

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Varierar, mellan 8 och 1 brukar det bli :)

4. Hur många resväskor äger du? 2st, en rosa och en lila.

5. Använder du flip-floppar? Nej, det tycker jag är obekvämt.

6. Var köper du dina matvaror ifrån? ÏCA brukar det bli.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Kan inte välja, gillar båda!

8. Vilken var den senaste filmen du såg? The nightmare before christmas

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? Med tanke på att jag är inne i en "Jag älskar barn, jag vill ha barn NU" period så säger jag barnfamilj, men det beror på humöret och så.

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Förmodligen något som jag just då ville ha väldigt mycket.

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Haha ja!

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Vet inte, lyssnar mest via spotify och där är det jullistan som går varm.

14. Vilken är världens bästa artist just nu? Robbie Williams!

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Yes, men den sprider jag inte vidare.

16. När var senast någon stötte på dig? Nån vecka sen kan man väl säga, beror på hur man ser det.

17. Vad åt du till middag senast? Lax, ris och creme fraiche sås.

18. Använder du huvtröjor? Ibland.
19. Kan du vissla? Haha nej!

20. Vem var den senaste som ringde dig? Johanna men jag missade det samtalet.

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Kållerado på Liseberg :)
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det händer säkert.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 031

24. Tittade du på tecknat när du var liten? Jepp.

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Lagom, men jag saknar Lagerhaus där.

26. Hur många syskon har du? 2

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Ibland.

28. Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen...

29. Äger du några popband t-shirts? Det tror jag inte.
30. När flög du senast? I höstas.

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4.

32. Läser du för skojs skull? Ja, men ibland måste man läsa grejjer i skolan som inte är så roliga.
33. Pratar du några andra språk? Engelska och lite franska och spanska.

34. Diskar du din egen disk? Nej vi har diskmaskin, pappa fyller, jag tömmer, funkar bra.

35. Har du gråtit offentligt? Det har nog hänt ja.

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Både och.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Absolut!

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tungan men vågar inte.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det är ett plus men inget måste.
40. Kan du kasta macka? Nej men har väl inte försökt så mycket direkt.
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
42. Vad har du med dig in på bion? Nån dryck och godis, oftast choklad.

43. Vem var din favoritlärare och varför? Gillar min fotolärare väldigt mycket, han är skön och rolig. Tyckte även att min mattelärare i 1an som även var min naturkunskaps lärare i 2an (gymnasiet alltså) var väldigt rolig.

44. Har du dejtat någon av en annan religion? Jag är inte direkt religiös, jag vet faktiskt inte, det kanske jag har gjort.
45. Vad har du för väder? Kallt!

46. Har du en blogg? Haha ja :)

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Foto, engelska, samhällskunskap.

48. Gillar du att flyga? Inte direkt.

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Utåtriktad, aktiv, social, ödmjuk, mogen, trevlig, snäll.

50. När sov du senast på golvet? Haha det vettefan.

51. Vilken är din favorit drink? Strawberry Daiqiri är svårslaget.
52. Gillar du din boende-situation? Helt ok.

53. Vilken är din mammas hemstad? Typ Göteborg.

54. Din pappas hemstad? Göteborg.

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Olika men 4 kan jag klara mig på ett tag i alla fall.

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ganska.

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Njaaa, lite kanske :)

58. Vilken är din favoritfrukt? Tycker om bär, anannas, melon, svenska äpplen, bananer som är perfekt mogna. Svårt att välja en favorit faktiskt.

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Inte så värst.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19.

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej inte direkt.

62. Tror du på liv på andra planeter? Kanske det, vem vet.

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Vet inte...

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på gud...

65. Vad var det senaste du åt? Kaka.

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det beror inte på könet utan på personen.

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag är döpt efter mina bröder och sen ett till namn som det nog var mest pappa som gillade.

68. Gillar du senap? Ja det kan vara gott.

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Vet inte om jag säger något speciellt.

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Tror inte det.

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Svårt, jag vet inte riktigt...

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.

73. Tycker du om att krama folk? Absolut!

74. Skulle du säga att du är trendig? Inte speciellt.

75. Äger du en digitalkamera? Japps.

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Utseende mässigt typ Amanda Bynes och Natalie Portman.

77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Beror på men ja det är lite störigt.

78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Nu vill jag sjunga dig milda sånger.
79. Vad är du allergisk mot? Kanin.

80. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Äter inte så mycket kött, men ja det kan jag väl få lite.

81. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning.

82. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Tror att Malin utmanade de flesta, så jag skippar nog att välja några, gör om du vill!

1 kommentar:

Stookiglia sa...

Är du döpt efter dina bröder? Där ser man. Sånt är alltid kul att veta.
Är du allergisk mot kaniner? Vad trist :(

Tack för att du svarade på listan! Det var kul att läsa :)