fredag, december 04, 2009

Hejsvejs

Hej! Funderar på att ha som förra året med en liten adventskalender där jag varje dag tipsar om en blogg, nu har ju December redan börjat men får väl ta ikapp det med flera "luckor" någon dag helt enkelt. I övrigt har jag väl inte så jätte mycket att berätta om. Har haft en rätt lugn dag idag, skippade träningen då jag kände att jag spenderat varje kväll denna veckan nere på Friskis, ville ha en myskväll i soffan. Blev dock en sen kvällspromenix med Johanna och vovven Simba. Kallt men friskt i luften. Jobbigt att man blir så snorig när det är kallt ute bara. Lite små regnigt var det också men mer sådär mysigt regn. Vi pratade om ditt och datt och bedömde folks julbelysningar :) Träffade även på en mamma till en gammal klasskompis, skojj. Imånn blir det filmkväll och på lördag utgång. Imånn ska jag även till Kåsjön och fota lite är det tänkt. Nu blire nog lite web-tv innan det är dags att nana.

Ha det gött!

Inga kommentarer: