söndag, juni 25, 2006

Vilken film ska man se?

Hallo :) För en gångs skull går det faktiskt en film på tv ikväll som jag kan tänka mig se, och inte bara en utan två! Och jag kan inte välja...de verkar båda bra och är typ lika långa också. Dock mer kända skådesspelare i den ena, men det betyder ju inte att den e bättre. Tillbaka till kärleken heter den ena och den går på tv3 och den andra heter förförerskan och går på kanal5. Jaja, vi får se vilket jag känner mest för...kärleksdrama eller spänning.

Undra vad som kommer hända denna veckan, har lovat att vara med E, J och N. Och sen har ja två möten att gå på. Ska försöka komma igång med lite raska promenader och laga lite mat att frysa in. Sen få gjort hyfsat mycket inför USA grejjer också. På söndag är det Robbie Williams på ullevi och självklart ska man gå! Han är ju BÄST! Ska värma upp i veckan med att lyssna på massa RW musik och kolla på en konsert som jag har inspelad va honom. Har sett låtlistan från en konsert i Irland och den verkar bra, hoppas han kör samma. Och att det är kul folk runt omkring som sjunger med och hoppar upp å ner och skriker, haha. Så man inte gör bort sig! Hahahahahaha. Men vi sitter ju på de dyrare platserna nära scen så oddsen e väl ganska bra.
I och för sig kanske de allra största fansen har biljetter till lördagen, men de finns väl såna som jag som hellre ville ha bra platser på söndagen än sämre på lördagen.

Ha en trevlig kväll! /Sparkling

Inga kommentarer: