torsdag, juni 22, 2006

Torsdag kväll

Hallo =) Har inte duschat gör det imorgon iställlet, härligare att duscha i början på dagen än i slutet tycker jag. Nu när man har lov kan man ju duscha i början av dagen, de e lite jobbigt när det e skola för då får man ju gå upp så tidigt :/ Jag har i alla fall gjort lite nytta, jag har redit ut med pappa hur mycket pengar han var skyldig mig m.m. Och sen har ja räknat alla pengar i min sparbössa haha :D Sen har ja fixat lite med bilder, ska snart framkalla en massa bilder :) Nu ska jag snart läsa lite, ska bla. kolla i en kamrakatolog tror jag. Man får en liten speciell känsla innan och på högtider tycker jag, hihi. Jag känner att ja vill typ va uppe längre åså, men ja ska ju upp hyfsat tidigt imånn...men men...sov ju en del förut så kan bli svårt att somna..
Sov sött!

Inga kommentarer: