tisdag, juni 27, 2006

Tidig väckning och gårdagen

Hallo :) Imorse vaknade man av att få sms, typ vid 8 tiden. Då var man lagom pigg, men men, trevligt sms i alla fall. Gick upp typ halv 12 och käkade och sen tog ja bussen ner te centrum, kom hem för en stund sen. Ska väl käka lite och sen välja nått ur min USA-lista att fixa.
Tisdag idag, hm...undra om det e något bra på tv ikväll.

Glömde av att skriva om gårdagen igår. Jag var i alla fall rätt slapp och gjorde inte så mycket men jag tog i alla fall en underbar promenad i regnet, jag har aldrig träffat nån som tycker om att promenera i regnet men jag älskar det :) Det är så härligt när man hör regndropparna smattra mot kapuschongen (hur sjutton stavas det?). Och när regnet ökar är det spännande att se hur mycket det ökar. Och det är härligt när det börjar plaska lite i skorna och när håret är blött och man känner regndropparna mot kinderna. Och skogen är faktiskt väldigt vacker när det regnar, mysig. Och så vill ju ingen annan gå i regnet så man får vara i fred. Jaja, tyck att jag e knäpp jag kommer alltid älska regn :) När jag komer hem tog jag en varm dusch och sen kollade jag på L word och lite annat smått och gott som jag hittade när jag zappade. Käkade lite och kollade på ett inspelat program, och sen somnade jag gott vid tre tiden.

Puss

Inga kommentarer: