torsdag, juni 22, 2006

Pulsen stiger

Kom nyss hem och såg att de låg ett brev från EF (organisationen jag åker till usa med)
i brevlådan, då tror man såklart att man fått värdfamilj, eller hoppas i alla fall. Det brukar vara månadsbrev (brev man får varje månad med aktuell information) men detta kuveret var annorlunda, det var mindre. Så då hoppades man extra mycket! Pulsen steg ordentligt när jag skulle öppna det, men vill ni veta vad det var? Ett papper om att de inte glömt bort mig, och hur dom letar familj och bla bla bla. Besviken man blev! Men men...det kommer väl snart.

Som sagt kom jag nyss hem. Från akupunkturen...pappa pratade när hon skulle sätta in nålen i handen och ja kunde inte slappna av så jag typ spände mig så det gjorde skitont och hon fick dra ur den och sticka in den på ett nytt ställe. Det gör fortfarande ont i den handen nu! Speciellt när jag sitter här och skriver ganska fort. Nu ska jag vila handen en stund och sen e de väl dags att städa lite.

Ha de bra!

Inga kommentarer: