onsdag, juni 21, 2006

Förbredelser, tv-serier, rosfeber

God kväll :)
Idag har ja kollat på min favoritserie Las Vegas, jag tycker den bara blir sämre och sämre :(
Det är ofta så med bra serier....de e som manusförfattarna får idétorka eller nått sånt. Så blir serierna knäppa istället. Men men så länge Josh Duhamel e med i Las Vegas så kollar ja såklart :)
Idag har jag börjat röja upp, slänga och sortera saker. De ska va snyggt på mitt rum och allt ska vara i ordning när jag åker. Ska börja lägga upp saker på vinden...ojoj det är så mycket att göra! Har i alla fall börjat skriva listor, det är bra med listor då har man koll å allt, vad man ska göra, packa och köpa. Och igår var jag och kollade på resväskor jag ska ha en lila eller rosa tror jag, ska nog ha två förresten, hihi. Pappa vill inte att ja köper rosa ifall han måste låna dom nångång, men jag vill ju att de syns på bandet! :D

Min mamma har kanske rosfeber...undrar vad de e för konstig sjukdom.

Ne nu ska ja sova. Puss på er

2 kommentarer:

Maria sa...

Den rooosa blir bra ;)

Sparkling sa...

Haha aa tror ja kanske får köpa i två olika färger om de inte har ett lager