fredag, juni 23, 2006

Midsommar

Midsommar är en konstig högtid, de e ju typ bara svenskar som firar det. Undra hur de uppstod? Folk använder de mest som en ursäkt för att supa! Men ja använder de som en ursäkt för att äta tårta :) Midsommar e allt en underlig högtid...men de e väl en rolig tradition för barnen i alla fall! Men något vidare midsommar väder är det inte här i alla fall, blåsigt och kanske kallt. Då blir det inte så roligt. Midsommar hör liksom ihop med fint väder, ananrs blir det inte riktgit midsommar :/ Så känner jag i alla fall.
Imånn blir det Liseberg med Thina :D Ska bli grymt kul, får se om de blir något dansade runt stång där! :)

Nu börjar det kommande året bli en stor del av mitt liv, de diskuteras om det med olika människor varje dag, och tankar ploppar upp. Oro och glädje, allt blandat.
Det där med att det blir vardagsmat har smugit sig sakta en säkert, speciellt sen lovet började.
Idag jag hittat en mobil jag tycker om, en röd liten sak :) Rimligt pris så pappa köper nog den till mig :) Kollade lite på kameror också. Och så köpte vi lite kläder till pappa, jag fick vara smakråd och hittade en fin skjorta, hihi :)

Ne nu avslutar jag detta inlägg och återgår till annat :)
Kam på er och glad midsommar!

Inga kommentarer: