torsdag, juni 29, 2006

Torsdag

Hallo =) Idag har ja börjat dagen med frukost och en dusch. Sen åkte jag till allum med J och där träffade vi E. Jag hittade äntligen ett par sköna skor som man kan ha när man ska gå en del men det ändå är varmt och inte så passande med sandaler. Röda köpte jag, passar ju till de flesta av de kläder jag har i alla fall. Sen kollade vi runt lite och gick och fikade. Fräscht att de gjorde smörgåsarna direkt när man beställde. Och så fick man själv välja smak på smothien, vilka bär man ville ha och vilken glass sort, ja tog blåbär och choklad glass, gott gott! =)
Satt där länge, ringde lite folk och sånt, de va skojjs. Sen hämtade Nadia upp mig och vi åkte till kåsjön, så härligt väder, riktig sommar! Satt på bryggan och pratade om en massa personliga saker, mycket känslor tänker inte skriva om vad här men samtalet berörde mig mycket och det var ett viktigt samtal att ha.
Sen var det nåra galningar som körde i vattnet från bryggan med en cykel, HAHA.
Fick jättefina örhängen av Nadia i examens present :)
Nu ska jag fixa någon middag och slappa lite. Imånn blir nog en riktig fixardag, ska försöka att ta ta tag i en massa saker här hemma och om de blir fint väder så ska jag försöka sola och läsa lite USA information.

Kram på er!

Inga kommentarer: