onsdag, juni 28, 2006

Nervös

Jag ska åka till USA om några veckor! det är så ofattbart...kollade i almenackan medans jag snackade me Amanada på telefonen och insåg hur lite tid det är kvar, det blir tajt! Så mycket som ska fixas och göras, redan 3e veckan på sommalovet! Vart har tiden tagit vägen? Behöver verkligen sätta igång med städning och allt. Denna veckan e de träffa några kompisar, ta ID kort och köpa lite grejjer, åså Robbie konserten såklart :D Nästa vecka så e de fixa massa grejjer, umgås med mamma, kanske redigera filmer med Carita, åka till skurup/skåne (SKÖNT!).
Veckan efter de så blir att klämma in tid med Amanda och Linn tillsammans med förbredelser. Men det kommer nog funka för när Amanda e här så kan jag förutom att få ut all min oro om året som komma skall även kanske få lite packnings hjälp och shoppa lite åså.
Veckan efter det e veckan innan jag åker tror jag, läskigt! Då blire mamma och pappa tid och de sista förbredelserna, packa och ta hejdå av alla här hemma.
Vad sjutton har jag gett mig in på!?!?
Tack för allt stöd Viggy&Maria.

Idag har ja haft ett vemodigt avsked men också lite roligt. Sen har ja å mamma shoppat underkläder till mig och ätit en kulglass i solskenet.
Kvällen har spenderats med att käka och lite sånt, lär väll vara uppe nåra timmar till men ska försöka komma upp hyfsat imånn.

Jag måste få familj snart, jag blir tokig annars...så mycket man inte kan fixa utan att veta familj! Jobbigt! Jag vill känna att ja har tid till de förbredelserna. Men, men.
Har ju förhoppningsvis en ny mobil imorgon och köpt nya underkläder idag.
Jag har bärjat fixa och allt kommer gå bra *andas djupt*.

Nu e ja hungrig, puss på er!

2 kommentarer:

Maria sa...

Ingen fara gumman och du vet att du alltid kan prata med mig :)

Sparkling sa...

aa du e bäst puss