måndag, juni 26, 2006

Mardrömmar, Skurup och filmvalet

Hallo =) Kan meddela att jag valde att se "kärlekens pris" på tv3. Var lite osäker på att den skulle va bra, men den var verkligen det! Inte alls förutsägbar och jätte bra skådespelare, affleck e så himla snygg! Hela hans ansikte e perfekt, speciellt den lilla gropen i hakan.

Tänkte också berätta om en skum dröm ja hade inatt, mardröm kan man nog kalla den för.
Jag drömde att jag inte fick nån värdfamilj i USA, utan istället fick jag en i Colombia, alltså ett helt annat land, och jag frågade min engelska lärare vad dom pratade där och hon sa engelska, haha de pratar väl spanska där eller? Jag gick fortfarande i skolan i drömmen, det var nog i närheten eller på själva avslutningen, jag grät för att jag fick värdfamilj där och en söt kille kramde mej å sa att han förstod haha. Det kosntiga var att jag fick reda på det genom typ ett brev fyllt med foton från familjen, och inte via EF om jag minns rätt. Minns de som om de va ganska många i familjen, och dom hade typ pool och va rika å de va varmt där så då vart ja lite glad i alla fall. Haha! Jag kommer bli tokig om jag inte får familj snart. Ge mej familj nu! Haha.

Ska också berätta att den 7-9 Juli åker jag och pappa till Skurup i skåne för en "mini semester". Ska bo på vandrarhem i skurup, verkar mysigt. Kommer säkert åka te malmö, kanske köpenhamn, det beror ju lite på vädret. Ska bli skojj i alla fall! Och jag tycker också om att åka bil på bra väg längre sträckor och det är ju en bit dit och hem :)

Ne nu ska ja äta och kolla tv, puss på er och sov söttt!

Inga kommentarer: