söndag, juni 25, 2006

Otursdag

Hallo :) Idag har jag och pappa varit och först kollat på tapeter, sedan kollat på skor som jag har så himla svårt att hitta för ja ogillar de skomodet som varit de senaste 2-3 åren. Hittade ett par sandaler som liknar de som jag har nu (som håller på att spricka), inte lika snygga som de jag har nu men men. Hittade dock inte såna som ja sett massa ha på stan men aldrig hittat, typ tygskor där tyget går upp en bit, vita med blommor, passar bra till kjol och shorts men är ändå sköna att gå i, behöver verkligen ett par såna men får väl leta vidare. Sen åkte vi till On/Off för att köpa mobilen som jag tittat ut men den fanns inte inne och skulle inte komma in. Då åkte vi till el-giganten i eriksberg, då hade dom flyttat den, till BACKAPLAN!! Där vi PRECIS varit, så irriterande. Jaja, bara att åka tbx och där hade vi iaf. lite tur för där skulle de få in den mobilen nästa vecka. Sen åkte vi till Lejonet och björnen för att äta glass, där var det stängt! Så då åkte vi till triumfglass i partille och där var det iaf. öppet men lång kö, när vi äntligen fick glass så gick vi en bit, vad tror ni hände då? Det började REGNA! Ibland undrar man ju om de finns någon högremakt som styr. Kanske alla människor har ett visst antal bra och dåliga saker som ska hända dom och den högremakten gärna lägger många dåliga saker på samma dag för att man ska få riktigt bra dagar också. Jaja, det lär vi väl inte få reda på.
Nu ska jag kolla efter vandrarhem och kanske scraapbooka lite.
Puss

4 kommentarer:

Maria sa...

Jag har varit i Partille :) Haft handbollscup, riktigt kul!

Sparkling sa...

aha partille cup måtro? var bodde ni?

Anonym sa...

Haj dahlin'!!

Sparkling sa...

haj sviiti =)