onsdag, januari 07, 2009

Så det kan gå

Inte kunde jag somna igår så det blev ingen skola för mig idag. Hade inga viktiga lektioner direkt. Imånn börjar jag sent, har naturkunskap, svenska och historia. Ska till kuratorn imånn så jag missar mitt ph-samtal men kommer inte åt min skolmail, har mailat min ph på hotmail men är rätt osäker på hennes adress men fick inget felmeddelande (än) i alla fall. Svenska deadlinen är uppskjuten, skönt. Den var idag egentligen. Får väl försöka bli klar med den imånn så den är gjord! Måste verkligen ta tag i matten och naturkunskapen också. Tänkte plocka ihop alla skolsaker nu inför imånn och sedan planera lite inför mitt barnkalas som äger rum på lördag. Imånn tänkte jag hinna med en sväng på allum mellan kuratorn och skolan. Behöver glittrig hårspray nämligen :) Efter skolan blir det att åka till Rusta och inhandla godis till godispåsarna.

Nu ska jag fixa skolsaker och tvätta :)

Kramar!

Inga kommentarer: