torsdag, januari 15, 2009

Lite trött

Hej! Jag har goda nyheter! Jag kom upp ganska mycket tidigare idag, fråga min inte hur för det vet jag inte men jag lyckades! Är redan trött faktiskt! Tänkte snart börja göra i ordning mig och kanske kolla lite på tv och hoppas att jag somnar ganska snart. Läste ut min bok igår kväll men orkar nog inte börja på någon ny idag. Idag har jag mest slappat, men även tvättat och pluggat.
Har lite kvar på naturkunskapen, blev för trött för att fortsätta men hinner nog det imånn.

Ska vara hos läkaren 10 imånn beroende på vilken tid jag är klar där så har jag nog runt 3-3½ timme att fördriva i allum. Kommer antagligen bli en runda till apoteket, och sen även en sväng till banken och där kan det ju vara en del kö som säkert alla vet...Behöver även köpa lite grejjer, dock har jag glömt av en del haha. Ska i alla fall köpa en dagbok så mycket vet jag. Sen tror jag att jag behövde en anteckningsbok till nått annat men nu har jag ingen aning om vad haha, bra jobbat sparks. Ett tack kort tänkte jag köpa också. Har för mig att det var nått jag behövde på åhlens? Vad sjutton kan det ha varit, fan vad irriterande alltså. Festtopp kanske jag kollar på också. Sportbh, eller sport kläder i allmänt hade inte varit dumt, sen kanske det är någon rea kvar också man vet aldrig! Lunch hade varit bra också, dock lite surt att slänga ut 50 spänn på det när man är själv dessutom, får försöka hitta något billigt. Sen ska jag till skolan en sväng och sen hem och plugga, duscha, äta och fixa mig. Sen blir det utgång!

Nej, sömn var det. Natti!

Inga kommentarer: