fredag, januari 30, 2009

Fredagstema!

Som idag är; Månadens fynd! Valt av Strandmamman.

Denna månaden har jag fyndat på H&Ms slutrea! Det blev en långtröja/klänning samt en långärmad topp. Jag gick in där med målet att hitta en topp som var lite party och gärna något varmt för eventuella nattklubbs köer. Hittade båda! Det ena är alltså en slags tröja som är sydd mer som en klänning, funkar som båda helt enkelt. Hittade bara en bild på den, kanske inte världens bästa men men, jag försöker väl se ut som en hiphopare =) Det andra är en svart, långärmad tröja, ganska tunn, den är ganska öppen över axlarna "hänger" liksom lite och sen nertill samt vid slutet på ärmarna så är den tajt. Hade ingen bra bild på den där den syns tyvärr. Det var i alla fall ta två reaplagg betala för ett så det blev verkligen billigt! Minns inte exakt men under hundralappen i alla fall! Mycket nöjd med dessa två inköp =)

Andra fredagstema bloggare; Annika, Marianne, Desiree, Petra.

4 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

För det priset kan man verkligen tala om fynd:-)
Jag har lagt till dig i min länklista. Välkommen!

Marianne sa...

DET kallar jag fynd! Jag brukar också handla mycket på HM, jag tycker de har jättebra baskläder. Min senaste hemmafavorit är också ett fynd på HM, en svart stickad klänning med storpolo. Varm och gosig som bara den!

Ha det så kul när du går ut i kväll!

Annika sa...

Det där var bra fynd, det!
SÅNT gillar jag :-)
Hoppas du hade kul på din utekväll!!

StrandMamman sa...

Grattis till dina fina fynd!! Jag gillar också HM, tyvärr har vi ingen butik här i min stad.