onsdag, januari 07, 2009

Den 26 december 2008

Den 26e december började jag firandet av min 18års dag! Några nära vänner, alla 18 eller mer kom hem till mig för lite mat som sedan följdes av min första utgång! Jag bjöd på Tacos och Chokladpaj, mycket gott! Vi pratade och hade det trevligt och sedan fräschade vi upp oss lite för utgång! På bussen in (som vi nästan var helt själva på) spelade vi musik och hade skojj! Sedan gick vi till trägårn där det i princip inte var någon kö, det verkade som om dörrvakten kollade på klockan innan han lät mig gå in trots att klockan ej slagit tolv men han sa inget i alla fall! Väl inne på trägårn blev det massa dans, glada miner och goda drinkar! Jag sa till typ alla att jag fyllde år så jag fick många grattis! :) En fantastisk kväll var det!

Söta Ellie :)Skål vid tolvslaget!

Ellie och Johanna shottade!

Jag var laddad inför utgången!

Gigs också!

Det sjöngs för mig!

Chokladpajen :)

Jag och Carita <3
Lite skeptiska?

Tacos!

3 kommentarer:

niffin sa...

Chokladpajen..!! :P~~ *dies*

Anonym sa...

hehe ja den var verkligen supergod!

Anonym sa...

haha när jag väl tittar in här så hittar jag en jätte ful bild på mig, dags att ta bort den:P