onsdag, januari 14, 2009

Jävla sömn

Igår gick jag upp lite tidigare än vanligt. Sen övningskörde jag med ny bil och efter det tränade jag danspass och bastade läänge, roligt och skönt. I alla fall sen var jag ju svintrött vid typ halv elva eller nått, dumma jag somnar då i 45 minuter och går sedan upp och fixar lite grejjer, tror ni jag kan sova sen? Nej! Och idag sov jag typ längre än vanligt istället, helvete. På fredag måste jag gå upp typ halv 8 men det vore ju bra om jag sovit ett tag då så jag inte somnar så fort jag kommer hem, fast ska iof. ut så jag kommer antagligen behöva tupplur ändå för jag kommer ju somna sent. Men måste se till att komma upp i tid på lördag! Ikväll måste jag plugga en hel del, naturkunskap, hoppas det inte är för svårt att hitta fakta bara, kan nog vara en rätt kul uppgift annars. Sen får jag väl typ träna lite hemma så jag blir trött :) Ska laga en vegetarisk lasange också, gott gott. Nej nu ska jag nog byta data och sätta igång med naturkunskapen.

Hoppas ni haft en bra dag!

Inga kommentarer: