fredag, november 20, 2009

They say she needs to slow down

Hoppas ni haft en bra vecka so far. Min har varit sådär, blir oerhört påverkad av mörkret, detta är inte mitt land alltså...blir tokig är konstant trött liksom, orkar inte upp på morgonen och när jag väl kommer upp vill jag bara sova, skit jobbigt! Blir så deppig och osocial och kommer efter i skolan. Menmen snart är det jul vilket ju är mysigt och då blir det lite mer ljus överallt. Man får ta en dag i taget helt enkelt! :)

Det har alltså inte hänt så mycket, var på gymmet i måndags, har haft typ nackspärr både idag och igår. Har fotat en uppgift till skolan, kanske kan jag visa er någondag men just nu är jag på fel data för det. Imorgon kanske det blir utgång eller så blir det på lördag, det visar väl sig. Lite shopping hoppas jag på imånn med, mp3 och vinterjacka behövs.

Ha det gött!

1 kommentar:

niffin sa...

Om det bara kunde bli lite snö - så mycket ljusare allt skulle te sig. Håller verkligen med dig att allt detta genomgrå påverkar en negativt. :\