måndag, november 09, 2009

I just haven't met you yet

Hejsan! Usch vad trist det är att vara förkyld, är trött och hänging men samtidigt rastlös. Har varit i skolan idag och haft projektmöte, det gick bra. Min handledare är bäst, han är så rolig och skön och avslappnad, och han har roliga ideér också. När det gäller källor och så behöver jag inte ange dom i tidningen (ska göra en tidning om resor) utan bara i projektrapporten. Í artiklarna kan jag "skarva" och låta fantasin flöda, så det känns kul för det blir ju nästan lite skönlitterära inslag. Så nu känner jag mig laddad! Han ska hjälpa mig med layoutprogram också så tidningen kan bli snygg! :)

Om jag orkar imånn ska jag försöka ta mig till biblioteket, behöver låna lite böcker :)

Nu blire middag och lite tv tror jag =) Ha en skön kväll!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Är det något jag kan är det tidningslayout, så säg till om du behöver hjälp :)

niffin sa...

Kan man få läsa när det är klart? *nyfiken* ;)

- Bibblan! :D

niffin sa...

Sv: Den som väntar på något gott, vettu ;)