söndag, november 15, 2009

Min helg!

Hej! Nu börjar helgen lida mot sitt slut men jag är faktiskt ledig imånn, väldigt skönt! :)
I fredags var det en riktig pappa&antonia dag. Vi besökte Ikea, elg-giganten, mediamarkt, bolagret och lite andra butiker. Mest köpt blev det på IKEA såklart! :) Vi käkade lunch på en thai buffé i stan så det var gott. På kvällen blev det en del plugg för min del men det hanns även med lite "fredagsmys" vilket för mig och pappa innebär vitt vin och Skavlan. Vinet var fantastiskt gott, perfekt med lite mörk choklad till! Mums! :)

Igår så tog jag det ganska lugnt på dagen, duschade, slappade, läste, låg en stund på spikmattan..... Sedan åkte jag in till stan tillsammans med J som skulle till Liseberg medans jag skulle på dejt! Det en väldigt lång och trevlig dejt. Först fikade vi på condeco och sedan blev det lite vin där med och sedan promenerade vi lite, kollade om det gick nån sen bio på närmaste biografen men det gjorde det inte. Vi gick avenyn upp och ner och gick sedan till sense och drack lite cider och hade det trevligt. Så det var en trevlig dejt och jag kom hem vid 2.

Idag har jag mest slappat, somnade ganska sent igår så är rätt trött. Funderar på att lägga mig och läsa nu, men kanske ska starta nån tvättmaskin först.

Hoppas ni har haft en skön helg! :)

Inga kommentarer: