söndag, november 08, 2009

Förkyld och uttråkad

Usch, har lyckats åka på en jädrans förkylning, inte alls kul. Är trött, hänging, känner mig febrig, ont i halsen, snuvig... Så idag har jag inte gjort många knop. I fredags inledde jag kvällen med att öppna dörren hemma hos jonas och ganska högt säga "är det fest eller?", i tron om att det bara var mina vänner där, men jonas släkt var också där! Kul... haha menmen sen blev det i alla fall utgång till en synthklubb som Jonas ville till, väl där var jag ganska "lullig" och försökte ragga på killen i garderoben! :) Kvällen var i alla fall trevlig, hittade en kille i vårat sällskap som var väldigt vettig och som jag hade intressanta diskussioner med. Sedan var vi ett gäng som drog hem till mig och käkade kladdkaka! :) På lördagen vaknade jag med ont i halsen men var hyfsat pigg och lagade två nya rätter, den ena blev god och den andra har jag inte smakat på än :) På kvällen drog vi till en hemmafest, jag blev bara snuvigare och snuvigare så vi åkte hem rätt tidigt. Idag har jag mest sovit och slappat. Har underhållit mig själv med att kolla på kläder på nätet. Här kommer några favoriter från H&M, kanske nått man ska önska sig i julklapp.





1 kommentar:

Anna, Fair and True sa...

Men alltså, sådana där fuskläderbyxor är ju bara så fula! Jag fattar inte det modet just nu!