onsdag, november 11, 2009

Segt.....

Hej! Sitter i skolan nu, har tydligen ingen basgrupp, precis som förra veckan. Lite segt. Men hade elevrådsmöte imorse så jag kom inte hit helt i onödan i alla fall. Så nu har jag en del tid att slå ihjäl, får väl försöka plugga lite. Börjar bli hungrig så hoppas att det är någon god lunch :) Har i alla fall engelska halv 3 och sen kör klockan 5. Är redan trött haha, gå upp tidigt är inte min grej. I morgon börjar jag inte så tidigt i alla fall men det ska komma några och göra något i lägenheten och dom kommer tio så får inte sova så länge som jag brukar få på torsdagar tyvärr, men men that's life. Jag kommer inte in på facebook vilket jag är lite irriterad över, vet inte om det är facebook det är fel på eller om dom typ blockat facebook i skolan eller något. Nu går det nått slags larm, andra gången på typ en halvtimme, det piper i typ 10sekunder, vet inte riktigt vad det är, menmen. Har inte så mycket mer att säga nu, kanske återkommer senare.

Krams

Inga kommentarer: