fredag, november 13, 2009

And we'll get lost together

Jag överlevde gårdagen om nån undrade, konstigt nog var jag inte så jäkla trött när jag väl skulle sova, irriterande det där. Kören gick bra och på kvällen gjorde jag inte många knop. Idag åkte jag till skolan för typ en halvtimmes lektion, lite meningslöst men men. Behövde ändå hämta datorn och gå till apoteket och biblioteket så det var väl lika bra. På bibblan blev det en hel del böcker, lite tungt att bära hem dock. Fick tag på En plats i solen av Liza M så den ser jag framemot, sen blev det böcker till skolarbeten, böcker om emmigration till USA i engelskan och reseguider till mitt p-arbete (en tidning om resor). Sen somnade jag på spikmattan så nu är jag pigg, haha :) Men kvällen har i alla fall resulterarad i en vegetarisk lasange, lite slappande och lite skrivande på engelska uppsatsen. Imånn blire IKEA och nån teknikaffär med pappa och sen eventuellt filmkväll på kvällen.

Ha det gött!

Inga kommentarer: