söndag, november 22, 2009

När det lider mot jul...

Hejsan! Hoppas ni haft en skön helg. I fredags var jag väldigt trött så jag somnade på spikmattan så det blev inte mycket till fredagsmys för mig haha. Igår blev det en del städ och tvätt men även lite deg. Sedan blev det utgång med min älskade älg! Vi började på Cheers där vi hade tur och kom in trots 20års gränsen, där blev det vin och drinkar. Mycket nice! Sedan drog vi till trägårn där vi fick köa ett tag men det gjorde inte så mycket då vi blev underhållda av två dragna killar i kön haha, jag försökte leka amor genom att låna ut min mobil så att den ena killen kunde smsa en tjej som hade numret till en annan tjej, komplicerad historia det där. Tjejen hade dock avstängd mobil så jag fick ingen leveransrapport förrens imorse haha! :) Har i alla fall inte fått något svar. Väl inne på trägårn så slog jag och Ellipelli klackarna i taket, riktigt kul hade vi! Många glada skratt åt fulla snubbar och massa dans! Sedan blev det givetvis lite nattamat på heden innan vi tog sista nattbussen hem! Idag har jag mest sovit, kollat lite på tv, ätit mat, suttit här, beställt canvas tavlor till hallen och startat en tvättmaskin. Nu sitter jag och lyssnar på jullåtar, snart är det jul! Ha det gött!

Inga kommentarer: